Доставка, оплата

Способи доставки

Доставка здійснюється по всій території України перевізником Укрпошта, Нова пошта або будь яким іншим зручним для Вас способом, за потреби надамо адресу та № відділення Нової пошти де потрібно забирати товар у вашому населеному пункті.

Приблизні ціни за доставку (5 кг – 50 грн), (15 кг – 80 грн), ( 35 кг – 100 грн), (100 кг – 150 грн).

В тому випадку, коли сума товару перевищує 20000 грн доставка безкоштовна та здійснюється нашим транспортом в будь -який регіон України за умови передоплати 50% від загальної суми замовленого товару.

Увага! При отриманні замовлення Ви повинні мати при собі паспорт та знати номер декларації. У разі відсутності документів вантаж не буде виданий.

Послуги компанії-перевізника з доставки замовлення Ви оплачуєте на місці, при його отриманні. Більш детальну інформацію про даному способі доставки, а також адресу представництв компаній у Вашому населеному пункті Ви можете отримати на офіційних сайтах транспортних компаній:

НОВА ПОШТА

УКРПОШТА сьогодні це:

  • вигідні тарифи;
  • доставка до 2-х днів між обласними центрами;
  • понад 11 000 відділень по Україні;
  • можливість огляду перед врученням;
  • SMS/Viber інформування;
  • зручне відстеження онлайн https://ukrposhta.ua/online-services.html ;
  • доставка з післяоплатою;
  • оплата через термінал;
  • подовжений графік роботи https://ukrposhta.ua/flagmanski-viddilennya-ukrposhti/ ;

Способи оплати

1) Оплата здійснюється на відділенні перевізника тільки, після того як Ви впевнитесь в якості товару. Також за згодою можлива оплата на картку Приват банку.

2) Оплата за доставку здійснюється замовником на відділенні перевізника.

3) Оплата за упаковку входить в суму замовлення.

4) Якщо сума замовлення перевищує 1000 грн. передоплата становить 10% від загальної суми замовлення.

Повернення і обмін

Якщо Ви не зовсім задоволені своєю покупкою, будь ласка, зв’яжіться з нами за телефонами. При цьому Вам необхідно повідомити: дату отримання замовлення, причину повернення або обміну посадкового матеріалу, адреса та контактні номери телефонів.

Повернення або обмін неналежної якості замовлення проводиться тільки якщо Ви зв’язалися з нами протягом 2 днів з моменту його отримання у відділенні “Нової пошта” або компанії-перевізника.