Доставка, оплата
Способи доставки
Доставка здійснюється по всій території України перевізником Укрпошта, Нова пошта або будь яким іншим зручним для Вас способом, за потреби надамо адресу та № відділення Нової пошти де потрібно забирати товар у вашому населеному пункті.
Приблизні ціни за доставку (5 кг - 50 грн), (15 кг - 80 грн), ( 35 кг – 100 грн), (100 кг – 150 грн).
В тому випадку, коли сума товару перевищує 20000 грн доставка безкоштовна та здійснюється нашим транспортом в будь -який регіон України за умови передоплати 50% від загальної суми замовленого товару.
Увага! При отриманні замовлення Ви повинні мати при собі паспорт та знати номер декларації. У разі відсутності документів вантаж не буде виданий.
Послуги компанії-перевізника з доставки замовлення Ви оплачуєте на місці, при його отриманні. Більш детальну інформацію про даному способі доставки, а також адресу представництв компаній у Вашому населеному пункті Ви можете отримати на офіційних сайтах транспортних компаній:
НОВА ПОШТА
УКРПОШТА сьогодні це:
- вигідні тарифи;
- доставка до 2-х днів між обласними центрами;
- понад 11 000 відділень по Україні;
- можливість огляду перед врученням;
- SMS/Viber інформування;
- зручне відстеження онлайн https://ukrposhta.ua/online-services.html ;
- доставка з післяоплатою;
- оплата через термінал;
- подовжений графік роботи https://ukrposhta.ua/flagmanski-viddilennya-ukrposhti/ ;
Способи оплати
1) Оплата здійснюється на відділенні перевізника тільки, після того як Ви впевнитесь в якості товару. Також за згодою можлива оплата на картку Приват банку.
2) Оплата за доставку здійснюється замовником на відділенні перевізника.
3) Оплата за упаковку входить в суму замовлення.
4) Якщо сума замовлення перевищує 1000 грн. передоплата становить 10% від загальної суми замовлення.
Повернення і обмін
Якщо Ви не зовсім задоволені своєю покупкою, будь ласка, зв’яжіться з нами за телефонами. При цьому Вам необхідно повідомити: дату отримання замовлення, причину повернення або обміну посадкового матеріалу, адреса та контактні номери телефонів.
Повернення або обмін неналежної якості замовлення проводиться тільки якщо Ви зв’язалися з нами протягом 2 днів з моменту його отримання у відділенні “Нової пошта” або компанії-перевізника.